" Wy jesteście moją nadzieją.."-Jan Paweł II

Aktualności

15 maja 2017 18:30 | Aktualności

Wycieczka klas pierwszych

W dniach 27 i 28 kwietnia uczniowie klas pierwszych wraz z opiekunami udali się do Beskidu Niskiego. Zwiedziliśmy jedne z najpopularniejszych miejsc na tym obszarze. Pierwszego dnia odwiedziliśmy ruiny zamku Kamieniec w Odrzykoniu, średniowiecznej budowli położonej na skalistym wzgórzu. Następnie udaliśmy się do rezerwatu przyrody „Prządki”, gdzie po ciężkiej wędrówce mogliśmy podziwiać skałki piaskowcowe o przeróżnych kształtach. Kolejnym punktem wycieczki było Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie – nowoczesne muzeum opowiadające o produkcji słynnego krośnieńskiego szkła. Pokazano nam jego produkcję oraz zdobienie. Wieczorem przejechaliśmy do Klimkówki i zakwaterowaliśmy się w hotelu, w którym po obiadokolacji przebywaliśmy na basenie hotelowym i urządziliśmy turniej gry w kręgle. Drugiego dnia rano, wyruszyliśmy do Rymanowa Zdroju i spacerowaliśmy po Parku Zdrojowym. Potem pojechaliśmy do Łańcuta. Oglądaliśmy wnętrze, stajnie i wozownie słynnego zamku znajdującego się w tym mieście. W drodze powrotnej zajechaliśmy do McDonald’s, po czym w godzinach wieczornych wróciliśmy na plac szkolny w Abramowie. Wycieczka była udana. Mimo opadów deszczu, spędziliśmy dwa dni w bardzo miłej atmosferze.